Grupetto: Wielerpoules voor en door wielerliefhebbers - van de Tour Down Under tot de Tour de Guangxi.

IndexFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen
Volg ons op of voor nieuwe updates. Chatten met andere wielervolgers op Skype? Join de chat!
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Contact
Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 44. Dit aantal is bereikt op di 06 feb 2018, 19:40.
Deadlines
Januari
4: Talentenjacht
4: Maak je Eigen Team
4: Multilandenteam
9: Vrouwenwielrennen
14: Zegekoning
15: Santos Tour Down Under
26: World Cup
27: Cadel Evans Road Race
30: Copa de Espana

Februari
2: Coupe de France
16: Coppa d'Italia
19: Europa Cup
25: UAE Tour

Maart
2: Beker van België
2: Omloop het Nieuwsblad
9: Strade Bianchi
10: Parijs-Nice
13: Tirreno-Adriatico
23: Milaan-Sanremo
25: Volta Ciclista a Catalunya
27: Driedaagse De Panne
29: E3 Harelbeke
31: Gent-Wevelgem

Deel | 

Maak je eigen team 2019

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Organisatie

Aantal berichten : 1806
Registratiedatum : 03-04-17

BerichtOnderwerp: Maak je eigen team 2019   za 17 nov 2018, 13:19

Maak je eigen team 2019

Iedere wielerfan zal wel al eens gedacht hebben, mocht ik een team kunnen samenstellen, ik neem er die en die zeker bij. Dat gaan we hier nu ook doen! Je zult je eigen team kunnen samenstellen met de renners naar keuze. Natuurlijk zal er hier een beperking opzitten, zoals er bij een echt team ook een budget op zit qua geld dan.

Je team samenstellen

Hoe stel je nu je team samen? Ten eerste moet je minimaal 25 renners hebben en maximaal 30 renners. Dit om ervoor te zorgen dat niet iemand 10 toppers opstelt en de rest laat schieten. Verder krijg je 15000 cq punten die je kan besteden. De lijst met renners vind je hier, de punten die ze kosten staan ernaast. Let op dat je 2018 selecteert, om zeker te zijn. Daarvan kun je er 15000 besteden om je team van 30 renners samen te stellen.

Puntentelling

De puntentelling is simpel en gebeurt opnieuw via deze ranking. Op de site van cqranking wordt er ieder jaar een ranking gemaakt. Die zijn op basis van resultaten in World Tour koersen en de .HC, .1 en .2 koersen. Deze volledige telling kan je hier vinden. Op basis van deze telling zullen we ook de puntentelling hier houden. Degene die met zijn team het meeste cq punten kan verzamelen op het einde van het jaar wint. Ik zal maandelijks een updateje plaatsen.

Inzendingen sturen naar Organisatie.

Deadline: 04 januari 2019 23u59
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Organisatie

Aantal berichten : 1806
Registratiedatum : 03-04-17

BerichtOnderwerp: Re: Maak je eigen team 2019   za 17 nov 2018, 13:19

Inzendingen
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken

Maak je eigen team 2019